Roller og rettigheter
Systemeter er tilpasset for ulike type roller. Det er hovedsakelig 3 roller. Admin, saksbehandler og har med noen unntak følgende rettigheter:
Administrator
– Tilgang til alle moduler, kan opprette nye, deaktivere/ slette alle typer utleieobjekter, tilgang til brukerhåndtering og håndtering av bookinger.
Tilgang til dashbord, adminkalender, mottatte reservasjoner, meldinger, mine annonser, saldo, kuponger, kundeliste, brukertilganger og sesongbooking modulen
Saksbehandler
– Normalt kun tilgang til å håndtere sporadiske bookinger
Tilgang til dashbord, adminkalender, mottatte reservasjoner, meldinger og kundeliste
Kunde
Tilgang til booking av utleieobjekter og håndtering av egne/gruppens bookinger (som kunde, så kan du være privatperson eller representere lag og forening)
Ansatt
Samme tilganger som kunde, men forskjellen er at som ansatt har du også tilgang til å booke interne utleieobjekter.